Project Plantencentrum Verstappen

Nieuwe identiteit Plantencentrum Verstappen

Sapling Media realiseerde voor Plantencentrum Verstappen een compleet nieuwe identiteit die de nadruk legt op het assortiment. Naast de de planten heeft Plantencentrum Verstappen een uniek assortiment aan bomen, vandaar dat het nieuwe beeldmerk hier de nadruk op legt. De golvende lijnen van het logo zijn gebaseerd op de paden die door de inspiratie tuinen van Plantencentrum Verstappen lopen.

 
Er is gekozen voor een aarde tint, rode kleur om Plantencentrum Verstappen te onderscheiden van de concurrenten. De rode kleur is herkenbaar en uniek voor Plantencentrum Verstappen, door consequent gebruik te maken van deze kleur klopt het complete plaatje met de huisstijl.

 
Zeg nu zelf, een plantencentrum met een aarde rood logo valt veel meer op dan weer een plantencentrum met weer een groen logo. Als kers op de taart hebben we een online landingspagina ontworpen en gerealiseerd om Plantencentrum Verstappen ook online op de kaart te zetten. Met alle essentiële contact informatie is het een online visitekaartje totdat de nieuwe website online is.